مقاله-ترجمه-شده-مدل-ترکیبی-موثر-بر-رفتار-مصرف-کننده-آنلاین
مقاله ترجمه شده مدل ترکیبی موثر بر رفتار مصرف کننده آنلاین
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 1905 کیلوبایت
قیمت: 9000 تومان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده مدل ترکیبی موثر بر رفتار مصرف کننده آنلاین، در قالب فایل pdf و در 31 صفحه، همراه با فایل pdf مقاله انگلیسی مربوط به سال 2010.

عنوان انگلیسی مقاله:
The combined model of influencing on-line consumer behavior

سال چاپ: 2010
محل انتشار:
Expert Systems with Applications 37 (2010) 3236–3247

بخشی از متن ترجمه:
تئوری تجزیه شده، رفتار برنامه ریزی شده و پذیرش فن آوری از مدلهای ترکیبی هستند. این مطالعه پیشنهادی، براساس رفتار الگوهای مصرف حرکت می کند. مدل غیر خطی شبکه فازی برای آزمایش و بررسی داده ها ی نمونه تبدیل شده است . این روش انتخاب نمونه به راحتی به کار گرفته شد و پرسشنامه ها هم ازطریق ایمیل ارسال شد، یا توسط مصرف کنندگان انتخاب شده برگردانده شده بودند . و یا اینکه به صورت آنلاین با دسترسی به وب سایت طراحی شده پرشده اند در مجموع از 550 پرسشنامه ای که بازگردانده شدند به میزان35.6٪ از آنها پاسخ داده بودند . نتیجه ای که از سه متغیر جداگانه در این تحقیق به دست آمد این بود که بازاریابی محصول، بیشترین جذب مشتریان را نسبت به سایر بازاریابی ها داشته است . امکان عدم درک اطلاعات، بالاتر از احترام به "ریسک درک شده" از طرف گزارشهای مشتری است . ارتباطات نزدیک خانوادگی تلاش می کند تا در احترام به هنجارهای ذهنی به طور موثر تصمیم گیری شود . سه عامل پنهان ارزشمند شامل" ترکیب بازاریابی" "ریسک پذیری" و "هنجارهای ذهنی" سه عامل کلیدی هستند که به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر "نگرش" و "رفتار ذهنی" تاثیر گذارند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


اسرا44

تحقیق بررسی و تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران میانی

تحقیق بررسي مقايسه اي جو سازماني دانشكده هاي ادبيات و علوم انساني دانشگاه

تحقیق امنيت شبكه و رمزگذاري

تحقیق امكان سنجي فيلتراسيون آكوستيكي جهت جذب ذرات خروجي از اگزوز موتورهاي ديزل

تحقیق ایران و امنیت ملی در نظام بین الملل

تحقیق حقوق؛ آزادي اطلاعات و حريم خصوصي

تحقیق کارشناسی ارتباط با پايگاه داده‌هاي Access در Visual Basic

رفتار ,فایل ,مصرف ,مقاله ,مدل ,موثر ,مقاله ترجمه ,رفتار مصرف ,مصرف کننده ,موثر بر ,بر رفتار ,مصرف کننده آنلاین

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فقط‌برای‌تو ستاره های آسمان "دیجیتال مارکتینگ ، مشاوره ، مربی گری ،همراهی و مشارکت" فایل دونی،دنیای فایل دانلود رایگان ایران موفقیت را تجربه نکنید مشاهده کنید دوره های بازاریابی و برندینگ من رییس جمهور پسری در حال شکل گیری! آزمون آنلاین کنکور سراسری تجربی، ریاضی، انسانی و زبان Manuscripts of a little weirdo